Internetowa baza CV w PUP
Mając na uwadze coraz powszechniejszy dostęp do internetu Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim wprowadził usługę nazwaną Bazą CV pozwalającą na zamieszczanie dokumentów aplikacyjnych w wewnętrznym serwerze urzędu.
Baza CV to propozycja skierowana do osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które w aktywny sposób poszukują zatrudnienia. Głównym celem bazy jest pomoc osobom zarejestrowanym w szybszym podjęciu zatrudnienia i zwiększeniu dostępu do interesujących ich ofert pracy.
- Usługa ta pozwala na kontakt z osobami rejestrującymi swoje CV w bazie i kojarzenie ich z pracodawcami pod warunkiem, że nasz Urząd dysponuje odpowiednią ofertą pracy spełniającą wymagania osoby bezrobotnej. Wykwalifikowani pośrednicy pracy na bieżąco zapoznają się z napływającymi do bazy życiorysami osób zarejestrowanych, a następnie weryfikują oferty pracy pod kątem oczekiwań i predyspozycji każdej z osób. Kolejnym krokiem jest umożliwienie kontaktu osoby zarejestrowanej z pracodawcą, poprzez zapoznanie jej ze zgłoszoną ofertą pracy i skierowanie na spotkanie z pracodawcą. Chciałabym zaznaczyć, że korzystanie z usługi poprzez dodanie CV, aktualizację danych czy wyrejestrowanie jest zupełnie darmowe – wyjaśnia Hanna Pawlak – Kornacka, dyrektor PUP.
CV można zamieścić w bazie za pomocą gotowego formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowie Wielkopolskim pod adresem www.pup.ostrowwlkp.pl na jego głównej stronie po naciśnięciu banera „Dodaj swoje CV do bazy”lub w zakładce „Dla Bezrobotnych/Aktywne poszukiwanie pracy/Daj się znaleźć dopisz się do Bazy CV”.
Przed zamieszczeniem CV w bazie należy zapoznać się wcześniej z regulaminem świadczenia tej usługi (zakładka Dla Bezrobotnych/Aktywne poszukiwanie pracy/Daj się znaleźć dopisz się do Bazy CV/Regulamin). Dane osobowe zamieszczone w bazie CV są całkowicie bezpieczne, dostęp do nich posiadają wyłączne pośrednicy pracy, nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim.