Elektroniczny obieg dokumentów
W dniu 4 grudnia 2007 (wtorek) w godz. 10.00-12.00 Powiat Ostrowski organizuje spotkanie w sprawie wdrażania w Urzędach systemów wymiany informacji w formie elektronicznej, elektronicznego obiegu dokumentów oraz podpisu elektronicznego.W imieniu Powiatu Ostrowskiego oraz firmy Doskomp zapraszamy na spotkanie osoby odpowiedzialne za kierowanie, organizację oraz wdrażanie rozwiązań związanych z tworzeniem i funkcjonowaniem e-urzędów.
Dla przypomnienia - zgodnie:
-
z ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. Nr 64, poz. 565 z późn. zm.), oraz
-
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U. Nr 200, poz. 1651), a także
-
z ustawą z dnia 21 lipca 2006 r. o zmianie ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych oraz ustawy o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr 145, poz. 1050)
obowiązek wprowadzenia przez jednostki samorządu terytorialnego elektronicznego obiegu dokumentów oraz podpisu elektronicznego został przesunięty na dzień 1 maja 2008r.
W nawiązaniu do powyższych przepisów, przedmiotem spotkania będzie:
-
przedstawienie obowiązków związanych z realizacją przez Urzędy w/w przepisów w zakresie wdrażania wymiany informacji w formie elektronicznej, elektronicznego obiegu dokumentów oraz podpisu elektronicznego,
-
dyskusja na temat oczekiwań Urzędów wobec systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
-
dyskusja i wymiana opinii w kwestii wdrożonych już w Państwa Urzędach rozwiązań informatycznych (obieg dokumentów, skrzynka podawcza, podpis elektroniczny),
-
prezentacja wdrożonego już w ponad 30 urzędach, systemu elektronicznego obiegu dokumentów DocuSafe@Dokument firmy Doskomp.
Miejsce spotkania: sala konferencyjna Powiatowego Zarządu Dróg, ul. Staszica 1, Ostrów Wlkp.